Boden Alive sprinten - 21/7 2017

2017-09-04
En bildkavalkad från Boden Alive-sprinten i juli. Var inte själv på plats, så ni får vila ögonen på lite fina bilar och slipper mina långa textinlägg den här gången. Det står att det är jag som tagit alla bilder - givetvis är det Robert Niemi som ska ha cred för dem, råkade bli lite fel när jag märkte dem. Men å andra sidan delar vi både kamera och tandkrämstub, så det är nog inga problem om det går för detsamma!
 
 
 
 
 
Överhövding Aldenlöv

2150 cc : 1 Kalle Nilsson, 2 Mats Mortensen, 3 Anton Johansson

2400 cc : 1 Michel Janson, 2 Daniel Loggert, 3 Björn Eriksson

Grupp F : 1 Per-Erik Niemi, 2 Nils Sandström, 3 Mats Öberg

VOC : 1 Simon Olsson, 2 Göran "Transmissions-kungen" Ahlström, 3 Alexander Pettersson
Grupp H 2 WD : 1 Peter Bäck, 2 Thomas Lahti, 3 P-O Larsson

Grupp H 4WD : 1 Jan-Olof Renberg, 2 Kenneth Andersson, 3 Eero Tallus
 
Hoppas ni njöt av lite lugnt och fridfullt bild-tittande, för nu är det Kalix Racingspecial och Kanonrundan som väntar - och då var jag själv på plats, så ni lär få lida av betyyyyydligt mer finger-diarré då!
 
Lev å må!
//JH-N
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0