Stänkskydd & tokiga gubbar!

2012-06-10
Ibland går det länge mellan uppdateringarna, idag blir det två samma dygn!

Plötsligt ringde mobilen, och jag var bara tvungen att komma ut och
se vad som hänt i garaget! Där ute sitter båda mina favorit-gubbar i
fröken Amazon och as-garvar! De har rätt kul ihop de här övermogna
pojkarna!


Bänglande fotstödet till slut på plats, och passade även för pappa!
Han är nog tax-bent som jag, som stått modell vi utmätning.


Bilen kan ju inte förevigas till Htp-handlingarna med original-fälgar!
Nope, efter 22-tiden ikväll ställde sig Robert och la om däck till de
nya Compomotive ML (=godkänd Mini Lite-kopia)


De gula stänkskydden är äntligen på plats!


Blå-eloxerade fästen! Men det blir till att beställa ytterligare ett, ser
nog bättre ut med en till i nederkant!





Fina pedaler - jag älskar blå-eloxerat! Metall är inte dumt det heller,
så jag ger även golv-plattorna mitt fulla godkännande!


Pappas 50-års present, en Momo mocca-ratt kommer äntligen till sin
rätt! I Asconan har ju Robert använt sin egen som vi även hade i
GrpH 940´n. Vissa saker trivs man så bra med, att man inte vill
byta ut dem!


Ser ut som om bilbyggaren är nöjd med sitt jobb! I morgon återstår
bara tvätt av bilen innan besiktar-Christer dyker upp vid 10-snåret!
Håll your tums folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0