Bil i byggsats...

2012-04-03
När vi byggde min RC 240, fick jag en affisch som det stod "Sista gången jag köper bil i byggsats" på. Uppenbarligen lyckades vi inte hålla oss :

Robert gick igenom lite lådor med grejor, och fann att det var en hel
del man inte skulle komma att använda. Då föll kommentaren :
- "Men om det är så här mycket vi inte ska använda, hur ska vi då
få ihop en hel bil?!" Pappa svarade som han brukar "Nog ordnar det
sig!"


Två generationer Volvo i vårt farage! Gulligt va`?! Mindre gulligt dock,
att min kära puts-bög till make, inte ens tvättat vår kärleks-940 efter
helgens övningar i Karhuvaara! Illa det... Får väl skylla på att det är
besvärligt att tvätta bilar i minusgrader, och att vårt garage inte är
riktigt gjort för att tvätta bilar i... Lite mycket verktyg på väggarna
med omnejd för det...

Igår pratade gubbarna med en karl som redan åker Amazon i den klass vi siktar mot. Verkar vara ena riktigt sköna lirare, och det gjorde ju inte direkt att vi fick mindre eld i baken för att verkligen hinna klart i tid till "det stora äventyret", Polar Classic rallyt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0