Ståndaktiga som 2 tennsoldater...

2011-10-31
Nu har jag tappat räkningen hur många år sen det är vi "slutade" skriva noter, men Kanonrundan, det var vårt sista framträdande! Skönt med en någorlunda normal vinter, kanske vi t o m orkar med lite eget tävlande... Trodde jag, för då satt man givetvis jordens underbaraste J-O Renberg att ringa oss, och givetvis övertalade han Robert att övertala mig, att vi än en gång inte stod för att vi äntligen lyckats uttala det så svår-använda ordet på tre bokstäver... Så det blir en säsong till i alla fall. Fick faktiskt den första notbeställningen idag! Curre Jonsson ringde och beställde noter till deras avrostning den 7/1, med tanken att erfarna får en chans att damma av sina kunskaper, och nya får en chans att prova sina vingar innan det blir riktigt skarp övning på DM senare under vintern. Det var en så ädel baktanke, så jag kunde inte annat än att lova notskrivning på stående fot, även om risk finns att det blir nyår vi sitter där i skogen och gnetar på... Men vad är väl en bal på slottet?!
Som vanligt planeras en co-driverutbildning till början av December på Kalix Motorstadion. Inbjudan kommer på ÖNBF så snart vi bestämt datum!
Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0