Thingvall tog ännu en seger!

2011-03-20
Så var då även långnabben klar, och det blev seger nr 2 till Thord Thingvall! Så nu behöver jag inte fundera över om han eventuellt leder tabellen, för gör han inte det, då är det dags att göra ett nytt poängsystem! (ler) Så jäkla skoj att vår sport är så totalt ålders-oberoende! Eller, nåja, riktigt hur ung som helst kan man ju inte vara, men ni förstår hur jag menar! Thingvall passerade Häggström på yttern i tredje kurvan, i en vansinnigt läcker omkörning, enligt han jag delar säng med. Sören blev tvåa, och Jansson trea. Förhoppningsvis lämnar männen i mitt liv snart Överkalix, så får vi se om det finns några bilder att dela med sig av!
Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0