Mats Öhman - vi bugar och bockar!

2011-01-18
Ja, jisses vilken överraskning man fick i TV-soffan igår; och sportspegelns pris går till : MATS ÖHMAN!!!
Lyckoruset har knappt lagt sig än, för äntligen har Bilsporten fått komma in i finrummet, och inte med vem som helst. Ingen kunde varit värdigare än Mats Öhman! Han är så härlig när han vill avdramatisera sin insats i bilen, men å andra sidan har han ju rätt. Hur många av oss vanliga dödliga skulle ha en suck mot honom om vi satte oss i en likvärdig bil?! Inte många va`?!
Ligger rätt mycket i den vits årets idrottare med funktionshinder sa :
- Jag är inte handikappad, jag är hjulbent!
Själv brukar jag säga att jag har alla siffror rätt... Tjej, blond och norrlänning! (skratt)

http://svt.se/2.149552/1.2297770/mats_ohman_far_sportspegelpriset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0