Kryptiska rapporter VOC

2011-02-05
Då har jag fått ett gäng kryptiska rapporter från VOC också, som i stora drag säger att Lahti är snabbast, före Brage, Anders Nilsson och Lasse Johansson.  Tight som vanligt! En liten luring säger att nåt kanske inte stämmer, eller också har somliga varit jagad av polisen, men Roger Fransson körde in på samma sekund som Lahti vid Roberts märke... Återstår att se, men stämmer det ska jag ställa mig först i kö att gratulera vår rally-ambassadör!!!

Kan meddela att det stämde att Forsman fått stordäng av Rönnlund, t o m med 16 sekunder. Har telefonats med "farsan" = Benny Forsman. Han hade inga misstag, men tyckte det gick tungt. Men det tyckte Rönnlund också. Så det enda han kunde tänka sig att vara annorlunda dem emellan, var att Tobbe kört begagnade däck medan Rönnlund lagt på nytt. Samtidigt var övriga gänget väl så nära, mot hur det brukar vara, så jag har bett Benny kolla över bilen en extra gång! Kul om det tightar till sig hela vägen, men dumt att skänka bort nåt om allt inte är som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0