Ny - men inte ännu så aktiv

2010-12-03
Eftersom det varit så mycket problem med våra webhotell och annat jox senaste två åren, har jag beslutat mig för att ta time-out från www.h-nmotorsport.se i vanligt hemside-tänk. Men då jag ändå inte kan låta bli att skriva om nåt som ligger mig så varmt om hjärtat som motorsport, så tänkte jag att det får bli i blogg-form from now on.
Dock händer ju inte så mycket på den fronten för närvarande, förutom lite sedvanligt tjaffs och hemlighetsmakeri på olika håll.
Sune Rundborg har i alla fall mer eller mindre på egen hand lyckats rädda back sm, så det blir åka igen 2011. Från SBF´s sida fanns inte mycket intresse kvar, så sista utvägen var om Sune kunde tänka sig att samköra med Upphill-cup. Sune, som verkligen är "en av oss" (dvs oss vanliga dödliga utövare) ställde inte bara upp, han lyckades dessutom få igenom att våran klass får SM och ändå köra enligt 2009-års reglemente, dvs gamla bilar får vara med! Så från att helt ha lagt ner efter att ha bärgat guld nr 2 i September, så är det meningen att vi ska vara på G igen. Känns bra, men gnistan har inte riktigt lyckats få fart på race-glöden i familjen än. Har varit för mycket tråkigheter under för lång tid tror jag, men känner man oss rätt står vi nog i depån lika förb... Men det återstår att se. Kräver ju sina pengar också, att bara ta sig till och från tävlingarna, när man bor där vi bor...

I alla fall har vi övertalats till ännu en säsongs notskrivande, och nästkommande helg kommer vi hålla en sedvanlig december-co-driver-utbildning. Som om inte vi har nog med alla våra "ungar"... (http://jennyhn.blogg.se)

Som sagt, bloggen är nu skapad, men risk finns att den inte blir så aktiv förrän efter årsskiftet. Beroende av hur många tävlingar hund-morsan här kommer sig iväg på. Men annars får vi väl göra som vanligt, låta husse sköta jobbet! (skratt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0